سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضدسرقت لابی و ارزان

درب لابی ضد سرقت یکی از مهم ترین و امن ترین درب های نصب شده در ساختمان ها می باشد. دربیران یکی از معروف ترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در ایران می باشد. فروشگاه درب ضد سرقت دربیران محصولات خود را با قییمت مناسب عرضه می دارد. یکی از مسائل مهم برای افزایش ایمنی منازل استفاده از درب های ضد سرقت می باشد. با تولید انواع این درب ها با ویژگی ها و مزیت های مختلف انتخاب این محصول در بازار به امری سخت تبدیل شده است. بیشتر افرادی که علاقمند خرید این درب ها هستند علاوه بر امنیت به زیبایی آن نیز توجه زیادی دارند.

برای این افراد که در دنیا کم نیستند زیبایی شاید از ایمنی نیز از جایگاه بالاتری برخوردار باشد. این افراد با توجه به دیزاین منزل و دکوراسیون داخلی ساختمان خود اقدام به انتخاب لوازم و تجهیزات دیگر می نمایند. البته فراموش نکنید که درب ضد سرقت دربیران نیز یکی از آبشن ها در دیزاین منزل به شمار می رود.

برای این گروه افراد نیز تولید کندگان این محصولات درب ضد سرقت برجسته را  در انواع طرح و رنگ تولید و به بازار مصرف عرضه نموده اند. با اضافه شدن انواع  طرح برجسته بر روی درب البته انتخاب این درب ها با این همه ویژگی کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

 

رویه فلزی درب ضد سرقت و رویه ملامینه

از دیگر انواع روکش های درب ضد سرقت می توان به روکش های فلزی اشاره کرد که گزینه ای بهتر نسبت به روکش های طبیعی چوبی در برابر آفتاب و عوامل محیطی می باشد. این امر موجب شده که استفاده از این نوع درب ضد سرقت در محیط های بیرون بی نظیر باشد. همچنین دقت داشته باشید این درب ها مقاومت بیشتری نیز در برابر آتش داشته و عایق رطوبت و گرما می باشد.

از طرفی استفاده از آن در مناطق مرطوب گزینه ای مناسب است. برای زیبایی این درب ها نیز از رنگ کوره ای الکترواستاتیک که طرح چوب دارد استفاده شده که موجب جذابیت دربها می شود. روکش های ملامینه دیگر نوع روکش های درب ضد سرقت بوده که یک ورق ام دی اف به ضخامت 5 الی 8 میلی متر می باشد. این ورق نازک ملامینه روی آن پرس می‌شود این روکش ها به طور کلی به صورت صنعتی ساخته شده از این رو امکان تعمیر نداشته و همچنین نمی‌توان این نوع روکش را رنگ کرد.

درب ضد سرقت استیل دربیران بهترین درب برای فروشگاه

از جمله مکان هایی که بیشتر در معرض دزدی و سرقت قرار دارند فروشگاه ها و مغازه ها هستند. به ویژه اینکه برخی از مغازه ها و فروشگاه ها در جاهای خلوت و مکان هایی که رفت و آمد کم است، قرار دارند. از این رو صاحبان فروشگاه ها و مغازه ها به دنبال استفاده از روش های مناسب برای پیشگیری از دستبرد و سرقت می باشند. بهترین راه تامین امنیت برای فروشگاه ها و مراکز تجاری بهره گیری از انواع درب های ضد سرقت است که تا حد زیادی احتمال سرقت را کاهش می دهد.

از بین انواع درب های ضد سرقت مناسب برای ورودی مغازه ها می توان به درب ضد سرقت استیل اشاره نمود. درب های ضد سرقت استیل که با پروفیل استیل درجه یک ساخته می شود از مقاومت بالا در برابر هرگونه فشار برخوردار بوده و از این رو بهترین انتخاب برای محافظت از مغازه ها و فروشگاه ها می باشد. از درب های ضد سرقت استیل فروشگاهی  در حال حاضر در ورودی ساختمان بانک ها، مراکز مالی و اعتباری، فروشگاه ها و جواهر فروشی ها جهت جلوگیری از دستبرد بهره گرفته می شود.

روکش های درب ضد سرقت پی وی سی

روکش های درب ضد سرقت پی وی سی از دیگر رویه های مختلف درب ضد سرقت به شمار می ‌رود که بسیار پرطرفدار در خصوص ماندگاری انواع روکش درب ضد سرقت است. می توان گفت این نوع روکش که تنوع بسیار زیادی در رنگ دارد مقاومت خوبی نیز در برابر شستشو و تمیز کردند و رطوبت خواهد داشت. توجه داشته باشید از آنجایی که تنوع رنگی روکش های پی وی سی بسیار زیاد است افراد می توانند کاملا متناسب با دکوراسیون و فضای منزل شان این درب ها را انتخاب کنند.

که این امر موجب شده درب ضد سرقت با روکش پی وی سی علی رغم استحکام بالا و دارا بودن حداکثر های ایمنی از نظر زیبایی نیز جزو شیک ترین درب های ضد سرقت به شمار رود. البته به طور کلی می ‌توان گفت یکی از معایب این نوع روکش ها نامناسب بودن آن در مناطق با آب و هوای بسیار گرم است؛ و از آنجایی که ساختار صنعتی دارد امکان تعمیر آن وجود نداشته و طبیعتاً ظاهری مصنوعی در مقایسه با

روکش های چوبی خواهد داشت. علاوه بر این شما باید در انتخاب رنگ روکش پی وی سی دقت زیادی کرده زیرا امکان تغییر رنگ آن وجود ندارد. به هنگام انتخاب درب لابی باید دقت کنید که از جنس MDF باشد زیرا معمولا در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد که موجب رنگ پریدگی نیز می شود.

درب لابی ضد سرقت نیز نوعی دیگر از درب لابی است که با توجه به ویژگی بسیار خوبی که  برای ایجاد امنیت دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای خرید درب لابی باشد.

درب لابی ضد سرقت دارای امنیت بالایی است . این درب از ساختار امنیتی بالاتری نسبت به سایر انواع درب لابی برخوردار می باشد. استفاده از قفل های مرکزی ، چهارچوب و…. که وظیفه ایجاد امنیت را بر عهده دارند تنها بخشی از ساختار درب لابی ضد سرقت می باشد.

درب لابی یکی از درب هایی می باشد که در کنار درب ضد سرقت و درب ضد حریق موارد استفاده بسیار زیادی دارد.  خوشبختانه درب لابی توسط این مجموعه  قابل ارائه می باشد شما می توانید با  مراجعه به وب سایت درب ضد سرقت نسبت به خرید انواع  درب لابی اقدام نمایید.
قیمت درب لابی با توجه به جنس و ویژگی های آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت درب لابی با دربیران تماس حاصل فرمایید.

 

نکات کلیدی هنگام انتخاب درب لابی

اگر شما درب لابی نیاز دارید تا به بیرون باز شود باید درب لابی ضد سرقت خریداری نمایید .درب های لابی یکی از انواع درب های ضد سرقت هستند.

درب لابی مد نظر شما باید با طرح و نمای ساختمان تطابق داشته باشد.

طرح و نقشی که معمولا توسط برنز روی شیشه های درب لابی قرار میگیرد به صورت سلیقه ای بوده و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود درب لابی را انتخاب و خریداری نمایید .

جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد .

در هنگام خرید درب لابی به این نکته توجه کنید که درب لابی خریداری شده توسط شما دارای شیشه های سه جداره باشد.