سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری یکی از تجهیزات برای جداسازی قسمت های مختلف یک اداره و یا خانه می باشد. این پارتیشن های نسبت به دیوار جداکننده دارای قیمت بهتر و زیبایی بیشتری می باشند. برای خرید انواع پارتیشن اداری می توانید به سایت اینترنتی ورک وود مراجعه بفرمایید. در پارتیشن اداری ورک وود انواع مختلف پارتیشن های اداری ساخته و نصب میشود که یکی از این پارتیشن ها می توان به پارتیشن چوبی اداری اشاره کرد. برای استفاده از خدمات حرفه ای طراحی، ساخت و نصب با ما در تماس باشید. پارتیشن بندی اداری یکی از راه حل ها برای ایجاد فضاهای مفید برای افزایش راندمان کاری می باشد. 

پارتیشن اداری چیست؟

یکی از انواع گوناگون پارتیشن ‌ها هستند که بیشتر در مراکز دولتی و شرکت ‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند که کاربردهای بسیار زیادی را برای مراکز دولتی و شرکت ‌ها دارند و با اینکه قیمت پارتیشن تا حدودی بالاست، ولی با این ‌وجود استفاده از آن ‌ها بسیار مقرون‌ به‌صرفه است. اگر شما تا به حال به شرکت‌ های اداری مراجعه کرده باشید یا خودتان در یکی از این شرکت ‌ها کار کرده باشید، حتما می‌دانید که یکی از مهم ‌ترین مشکلاتی که در این‌ گونه شرکت‌ ها وجود داردس همواره مشکل جا می ‌باشد. ممکن است در یکی از روزها شرکت نیاز داشته باشد که فردی را به یکی از قسمت‌ های شرکت اضافه کند و شخص جدیدی را استخدام کند در این شرایط ممکن است تعداد اتاق ‌های شرکت به حد کافی نباشند در این حالت دو راه وجود دارد، یا به یکی از اتاق‌ ها یک میز اضافه کرد و کارمند جدید را به اتاق شخص دیگری منتقل کرد یا این که یک پارتیشن به شرکت اضافه کرد و از آن به‌ عنوان یک اتاق مستقل استفاده کرد که این روش از لحاظ حرفه ‌ای پسندیده تر می‌ شود.

پارتیشن اداری  ورک وود طراح و تولید کننده انواع پارتیشن های اداری تک جداره، پارتیشن اداری دو جداره، پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن اداری آلومینیومی می باشد. برند ساجیران تولید پارتیشن اداری را از سال 90 بطور حرفه ای آغاز کرده و در تولید پارتیشن تا به امروز ازلحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش در بازار رقابتی پارتیشن اداری سربلند بوده است. پارتیشن اداری بطور کلی جهت تقسیم‌بندی محیط ها و فضاهای اداری و گاها خانگی استفاده می‌شود و در آن از پرکننده های سلولزی و فریم‌های آلومینیومی همراه شیشه برای زیبایی فضاهای مورد نظر شما استفاده می کنند.

انواع پارتیشن اداری 

این محصولات به دو نوع پارتیشن ثابت و پارتیشن اداری متحرک در انواع متریال های متنوع و تعداد جداره ها تقسیم می شود. انواع آن ها به شرح زیر می باشد:

انواع پارتیشن ها از نظر متریال ها مصرفی

  •  پارتیشن ام دی اف (MDF)
  •  پارتیشن شیشه ای
  •  پارتیشن پروفیل آلومینیومی (پارتیشن فلزی)
  •  پارتیشن چوبی
  •  پارتیشن ترکیبی

انواع پارتیشن های اداری از نظر تعداد جداره 

  1.  تک جداره
  2.  دو جداره 

پارتیشن اداری یکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضاهای اداری است. محیط کاری یکی از مهم ترین شاخص های تاثیرگذرار بر بهره وری سازمان است. یک فرصت برای الهام بخشیدن به پرسنل و محرک کسب و کار شما است.

 

محیط کاری شما باید پاسخگوی نیازهای شما باشد، باید خود را با نیازهای شما تطبیق دهد و همچنان نقش خود را به عنوان عاملی در آسایش و جذب نیروهای کاری ایفا کند.با توجه به اینکه بخش عمده ای از زمان افراد در محیط کاری سپری می شود و یک محیط نامناسب چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ عملکردی می تواند بهره وری پرسنل و در نتیجه سازمان را کاهش دهد، در سراسر دنیا توجه خاصی به چیدمان فضاهای اداری می شود.

پارتیشن کلاسیک

  پارتیشن کلاسیک شیشه ای ورک وود به گونه طراحی شده است که دفتر کاری شما در ذهن ها ماندگار شود. طراحی هوشمند و تطابق با جدیدترین متدهای طراحی فضای اداری، اصلی ترین ویژگی های پارتیشن کلاسیک محسوب می شوند. همچنین این پارتیشن هماهنگی زیادی با دیگر محصولات ورک وود دارد و زیبایی محیط را دو چندان می کند. این مسئله برای مدیران شرکت ها، که نماد یک سازمان شناخته می شوند، اهمیت فراوانی دارد. با تکیه بر ویژگی های منحصر به فرد پارتیشن کلاسیک، تأثیر بیشتری بر مراجعین شرکت ها می توان گذاشت. استفاده همزمان از چوب و فلز این امکان را به شما می دهد تا براحتی المان های مختلف دکوراسیون اداری مانند شیشه، پرده، موکت، صندلی، کلید و پریز و …. را با پارتیشن اداری خود هماهنگ نمایید. با توجه به قابلیت های فراوان سازه فلزی ورک وود می توان پارتیشن کلاسیک را به صورت منحنی و در زوایای مختلف پیاده سازی نمود.

 ساخت پارتیشن

ساخت پارتیشن نیازمند فراگیری دانش عملی است. به همین علت  ساخت پارتیشن نه تنها وابسته به دانش تئوری میباشد بلکه داشتن تجربه عملی در کنار استادان باتجربه نیز لازم است. پارتیشن یک محصول کاملا فنی در اجرا است که شرکتهای تولید کننده به صورت تخصصی و تنها در حوزه دکوراسیون اداری اقدام به تولید کرده است.

 

استفاده از پارتیشن اداری در طراحی فضای اداری باعث انعطاف پذیری فضا می شود. چراکه به شما امکان می دهد تغییرات فضای سازمانی خود را باصرفه جویی در زمان و هزینه بدست آورید. هزینه طول عمر و پیاده سازی یک سیستم پارتیشن اداری با  توجه به طول عمر آن بسیار مقرون به صرفه  تر از راهکارهای قدیمی تجهیز فضای اداری است.