سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع دستگیره درب

دستگیره درب یکی از مهم ترین یراق آلات استفاده شده در ساختمان ها می باشد. دستگیره دارای انواع مختلفی می باشد:

  • دستگیره درب چوبی
  • دستگیره درب آهنی
  • دستگیره درب حیاط
  • دستگیره دیجیتال درب
  • دستگیره درب سرویس
  • دستگیره اتاقی
برای خرید هر یک از این محصولات باید با ویژگی ها و مشخصات و قابلیت های آن ها آشنا باشید و نیاز های خود را کامل بشناسید.

دستگیره درب چوبی

یکی از پرکاربردترین نوع دستگیره در، دستگیره درب چوبی می باشد. این نوع دستگیره می تواند به عنوان دستگیره درب اتاق خواب، دستگیره سرویس بهداشتی و دستگیره درب ورودی مورد استفاده قرار گیرد. دستگیره درب چوبی با وجود رنگ بندی متفاوت و درخشندگی خاصی که دارد سبب زیباتر شدن طراحی‌های درب می شود. درب‌های چوبی معمولاً به رنگ‌های قهوه‌ای تیره و روشن طراحی می‌شوند و استفاده از یک دستگیره با رنگ متضاد بر روی درب می‌تواند کنتراست رنگی هیجان‌انگیزی را به وجود بیاورد.

دستگیره پلاک درب چوبی
دستگیره پلاک یکی از قدیمی ترین نوع طراحی دستگیره می باشد. این مدل دستگیره ها بصورت یکپارچه طراحی می شوند و قسمت قفل و دستگیره در روی پلاک قرار دارد. بر روی دستگیره پلاک جای نصب قفل نیز وجود دارد و این امکان را می دهد تا علاوه بر درب اتاق خواب این مدل از دستگیره ها برای درب های ساختمان و ادارات هم مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

دستگیره درب سرویس

درب سرویس بهداشتی معمولا از جنس pvc  ضد آب میباشد.دستگیره به کار رفته در این نوع از درب ها معمولا از نوع دستگیره پلاک انتخاب میشود.برای تعیین راست بازشو یا چپ بازشو بودن درب سرویس بهداشتی خود می‌بایست هنگامی که بیرون سرویس قرار گرفته اید به این موضوع توجه کنید که با کدام دست درب آن را باز می‌کنید؛ اگر درب را با دست راست خود باز می‌کنید نیازمند تهیه دستگیره راست بازشو هستید و اگر برای این کار از دست چپ خود استفاده می‌کنید درب سرویس شما با کالای چپ بازشو باز می‌شود.

دستگیره سرویس فوروارد کد 1700

دستگیره درب دیجیتال

با نصب یک دستگیره الکترونیکی روی درب منزل یا شرکت خود، می توانید به هر فردی که می خواهید، مجوز عبور بدهید. اکثر این دستگاه‌ها تا 100 کاربر را پشتیبانی می کنند. دستگیره هوشمند درب، زیبایی خاصی به ورودی محل کار یا منزل شما می دهد. این ورودی اولین جایی ست که میهمانان شما مشاهده می کنند. از این گذشته، با خرید یک دستگیره درب اثر انگشتی، دیگر نیازی به همراه داشتن کلید ندارید و با اثر انگشت خود درب را باز می کنید.

دستگیره دیجیتال
نسل جدید و متفاوت دستگیره هاست. راستش را بخواهید تا چند سال دیگر، اکثر منازل و شرکت ها درب‌های ورودی خود را مجهز به این تکنولوژی خواهند کرد. از این موضوع که بگذریم، برخی از این دستگیره‌ها این قابلیت را دارند که ورود و خروج افراد را از طریق پیامک به شما اطلاع دهند. در این صورت شما متوجه می‌شوید که چه کسی در چه زمانی وارد شده است. چنانچه کارت یکی از افراد گم شود و یا بخواهید مجوز ورود یک شخص را باطل کنید، می توانید به راحتی این کار را از طریق برنامه مخصوص دستگیره خود انجام دهید.

این دستگیره‌های برقی همچنین مجهز به سیستم ضد‌شوک هستند که در صورت وارد شدن شوک الکتریکی به دستگاه، بصورت خودکار برای چند دقیقه قفل می‌شود. ضمنا در این صورت آلارم دستگاه به صدا در می‌آید. سیستم تاچ این دستگیره به گردش خون حساس است. چنانچه اثر انگشت را به عنوان رمز عبور تعریف کنیم، فقط در صورت زنده بودن و گردش خون درب باز می‌شود.

https://iranlock.com/blog/8/دستگیره-الکترونیکی

برای خرید انواع دستگیره درب دیجیتال و هوشمند می توانید با فروشگاه یراق کالا و ایران لاک تماس بگیرید.

قفل هوشمند کاداس مدل اس 500

دستگیره دیجیتال به نوعی از یراق های امروزی گفته می شود که به شما امکانش باز شدن توسط رمز، اثر انگشت و یا کارت های بدون تماس را به شما می دهد. یعنی شما به راحتی می توانید با یکی از حالات و یا ترکیبی از چند حالت ذکر شده دستگیره دیجیتالی خود را باز نمایید.دستگیره الکترونیکی می تواند به عنوان قفل هوشمند اتاقی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگیره درب آهنی

دستگیره درب یکی از مهم‌ترین و ضروری ترین اجزای درب به حساب می‌آید. این دستگیره ها بر حسب نوع درب به انواع متفاوتی تقسیم می‌شوند. برای مثال برای درب‌های آهنی دستگیره های مخصوص طراحی و تولید شده است. دستگیره درب فلزی یکی از اجزای درب‌های آهنی مدرن و قدیمی مدرن محسوب می‌شود. یک ساختمان درب ها از جنس چوب، MDF یا هر ماده دیگری که داشته باشند جهت کاربردی شدن نیاز به دستگیره درب دارند.  عوامل بسیاری از جمله: قیمت، طراحی، جنس و سهولت نظافت مواردی هستند که در هنگام خرید دستگیره درب آهنی در انتخاب شما تاثیر گذار خواهند بود که ما در این مجموعه سعی کرده ایم تا اکثر این ویژگی‌ها را برای شما توضیح دهیم. با توجه به کاربرد و جنس درب می توان از گروه های موجود که شامل دستگیره های سنتی، لوکس، روزرت، دیجیتال و درب آهنین می شوند یکی را انتخاب کرد. این دستگیره ها عموما محصول شرکت های مختلف و معتبری از جمله کلون، برنز استیل و MHH هستند.

دستگیره درب فلزی می تواند به عنوان دستگیره درب تراس و انبار نیز مورد استفاده قرار گیرد.

صفحه اصلی